פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

צפו: כך חיזבאללה ממקם משגרים במבנים אזרחיים בלבנון

29/04/2026-19:15 29/04/2026-19:20 חדשות חמל דיווח

צפו: כך חיזבאללה ממקם משגרים במבנים אזרחיים בלבנון
כוחות חטיבת גבעתי בפיקוד אוגדה 91 זיהו מוקדם יותר היום (ד׳) משגר של ארגון הטרור חיזבאללה שהוצב בתוך מבנה אזרחי בדרום לבנון, בסמוך לכוחות צה״ל הפועלים מדרום לקו ההגנה הקדמי. המשגר שאותר כוון לעבר שטח מדינת ישראל וכוחות צה"ל הפועלים בדרום לבנון, והיווה עליהם איום ממשי. בסגירת מעגל מהירה, הכוחות תקפו והשמידו את המשגר במטרה להסיר את האיום. ארגון הטרור חיזבאללה ממשיך למקם תשתיות טרור בתוך ובסמוך לנכסים אזרחיים, לקידום מתווי טרור נגד מדינת ישראל וכוחות צה"ל. בנוסף, בשני אירועים שונים מוקדם יותר היום, ארגון הטרור חיזבאללה שיגר מספר רחפני נפץ שהתפוצצו בסמוך לכוחות צה״ל הפועלים בדרום לבנון, דרומית לקו ההגנה הקדמי. אין נפגעים לכוחותינו.
סיכום מאמר
צה"ל חשף כי ארגון הטרור חיזבאללה ממקם משגרים במבנים אזרחיים בדרום לבנון, בניסיון לפגוע בכוחות צה"ל ובשטח ישראל. כוחות חטיבת גבעתי זיהו משגר שהוצב במבנה אזרחי בסמוך לכוחות צה"ל, והשמידו אותו בסגירת מעגל מהירה. חיזבאללה ממשיך למקם תשתיות טרור בנכסים אזרחיים, לקידום מתווי טרור נגד ישראל וכוחות צה"ל. בנוסף, הארגון שיגר רחפני נפץ שהתפוצצו בסמוך לכוחות צה"ל בדרום לבנון, אך לא גרמו לנפגעים. צה"ל ממשיך לפעול נגד איום חיזבאללה, ומשמיד תשתיות טרור. הפעילות החריפה של חיזבאללה מדרום לקו ההגנה הקדמי מעמידה אתגר משמעותי לכוחות צה"ל, אך הם ממשיכים לפעול בזירות שונות. צה"ל מדגיש כי הוא פועל להסרת האיומים ולשמירה על ביטחון תושבי ישראל.

עוד מאמרים בנושא