הרמטכ"ל אייל זמיר: "המשימה שהוטלה עלינו על-ידי הדרג המדיני היא להתייצב על הקו למניעת ירי ישיר על היישובים. השג
29/04/2026-19:50 29/04/2026-19:55 חדשות טלגרם חדשות מהשטח דיווח
הרמטכ"ל אייל זמיר: "המשימה שהוטלה עלינו על-ידי הדרג המדיני היא להתייצב על הקו למניעת ירי ישיר על היישובים. השגנו זאת". בהמשך הוסיף ש"ייתכן שנידרש להישאר עליו".
t.me
סיכום מאמרהרמטכ"ל אייל זמיר הודיע כי צה"ל השיג את מטרתו במניעת ירי ישיר על יישובים. המשימה שהוטלה על צה"ל על-ידי הדרג המדיני, לדבריו, היא להתייצב על הקו ולמנוע ירי ישיר, וצה"ל הצליח להשיג זאת. זמיר ציין כי ייתכן וצה"ל יידרש להישאר על הקו הזה, מה שמעיד על המשך המתיחות בגבול. ההצהרה באה לאחר תקופה של לחימה ופעילות צבאית אינטנסיבית באזור. צה"ל ממשיך לפעול בניסיון לשמור על הביטחון והיציבות באזור. הרמטכ"ל הדגיש כי המשימה הושגה, אך לא פירט על הפעולות העתידיות של צה"ל. היערכות צה"ל נמשכת, והוא ממשיך להיות בכוננות גבוהה. פעילות צה"ל נועדה להבטיח את שלום התושבים והיישובים הסמוכים לגבול. הודעת הרמטכ"ל מדגישה את המחויבות של צה"ל להגן על האזרחים.