אסף רוזנצוייג חבר הפרלמנט האיראני אמיר-חוסין סבתי אמר כי האינטרנט במדינה ממשיך להיות מושבת מחשש שפתיחתו מחדש עלולה להובי
02/05/2026-13:22 02/05/2026-13:25 חדשות טלגרם צאט הכתבים N12 דיווח
אסף רוזנצוייג
חבר הפרלמנט האיראני אמיר-חוסין סבתי אמר כי האינטרנט במדינה ממשיך להיות מושבת מחשש שפתיחתו מחדש עלולה להוביל לארגון הפגנות ומחאות נגד המשטר בזמן המלחמה
@N12chat
סיכום מאמרהרשויות באיראן ממשיכות להשבית את האינטרנט במדינה עקב חשש מהפגנות ומחאות נגד המשטר. חבר הפרלמנט האיראני, אמיר-חוסין סבתי, מסר כי החשש העיקרי הוא שפתיחת האינטרנט מחדש תאפשר לאזרחים לארגן הפגנות ומחאות בזמן המלחמה. ההשבתה נמשכת כבר תקופה ארוכה, והיא פוגעת ביכולתם של האזרחים לתקשר ולגשת למידע. סבתי ציין כי הממשל באיראן נוקט בצעדים אלו כדי לשמור על יציבות המשטר ולמנוע התנגדות. ההשבתה היא חלק ממאמץ רחב יותר של הממשל האיראני לשלוט במידע ובתקשורת. צעדים אלו מעוררים דאגה בקרב ארגוני זכויות אדם וקהילת האינטרנט העולמית. המשך ההשבתה צפוי להעמיק את המשבר.