אסון על ספינת התענוגות: 3 נוסעים מתו מהתפרצות נגיף על הסיפון
03/05/2026-23:06 03/05/2026-23:10 חדשות כיכר השבת דיווח
שלושה בני אדם מתו בעקבות התפרצות של נגיף הנטה (hantavirus) על סיפון ספינה ששטה באוקיינוס האטלנטי. כך מסר ארגון הבריאות העולמי (WHO) ל-BBC ולסוכנות הידיעות הצרפתית AFP. מקרה אחד של הנגיף אושר, וחמישה מקרים חשודים נוספים נמצאים בבדיקה. על פי הדיווחים,
סיכום מאמרשלושה בני אדם מתו לאחר שהדבקו בנגיף הנטה על סיפון ספינת תענוגות שטה באוקיינוס האטלנטי. ארגון הבריאות העולמי הודיע על התפרצות הנגיף, כאשר מקרה אחד אושר וחמישה נוספים נמצאים בבדיקה. הנגיף, הידוע בשם hantavirus, הוא נגיף נדיר שיכול לגרום למחלות קשות. על פי הדיווחים, התפרצות הנגיף אירעה על ספינת תענוגות שטה בלב האוקיינוס, והרשויות פועלות לבדיקת הנוסעים והצוות. ארגון הבריאות העולמי מסר כי הוא עוקב אחר המצב ומספק סיוע לרשויות הבריאות. התפרצות זו מעוררת דאגה בנוגע לבטיחות הנוסעים על ספינות תענוגות והצורך במעקב אחר בריאותם. הנושא נמצא במעקב צמוד של רשויות הבריאות העולמיות והמקומיות כדי למנוע הידבקות נוספת.