המערכה בלבנון: מעל 250 מחבלים חוסלו, מנהרות הושמדו | צפו
05/05/2026-19:03 05/05/2026-19:05 חדשות חמל דיווח
כוחות צוותי הקרב החטיבתיים 226, 401 ו-300 בפיקוד אוגדה 146 ממשיכים לפעול דרומית לקו ההגנה הקדמי במטרה להסיר איומים על אזרחי מדינת ישראל. מתחילת הלחימה, הכוחות בשיתוף יחידת יהל"ם השמידו חמישה תוואים תת-קרקעיים, ואלפי תשתיות טרור במרחב, לצד חיסול יותר מ-250 מחבלים בהתקלויות פנים מול פנים ומהאוויר, ומציאת מאות פרטי אמצעי לחימה ובניהם: רחפנים, מטענים, טילי נ"ט, RPG ועוד.
סיכום מאמרכוחות צה"ל ממשיכים במערכה בלבנון, במטרה להסיר איומים על אזרחי ישראל. צוותי הקרב החטיבתיים 226, 401 ו-300, בפיקוד אוגדה 146, פועלים דרומית לקו ההגנה הקדמי, בשיתוף יחידת יהל"ם. עד כה, הכוחות השמידו חמישה תוואים תת-קרקעיים ואלפי תשתיות טרור, וחיסלו מעל 250 מחבלים בהתקלויות פנים מול פנים ומהאוויר. בנוסף, נמצאו מאות אמצעי לחימה, כולל רחפנים, מטענים, טילי נ"ט ו-RPG. הפעילות נמשכת במטרה להבטיח את ביטחון אזרחי ישראל. הכוחות ממשיכים לפעול בנחישות כדי להסיר את האיומים מהמרחב הלבנוני. הישגי הכוחות כוללים חיסול מחבלים והשמדת תשתיות טרור, ומהווים צעד חשוב בהשגת המטרה. הפעילות מתבצעת ברמה גבוהה של מוכנות ותיאום בין הכוחות.