דין פישר בישראל התקבלו מסרים מהאמריקנים שלפיהם עשרות מטוסי התדלוק המוצבים בנמל התעופה בן-גוריון צפויים להישאר בארץ לפחות
18/05/2026-21:42 18/05/2026-21:45 חדשות טלגרם צאט הכתבים N12 דיווח
דין פישר
בישראל התקבלו מסרים מהאמריקנים שלפיהם עשרות מטוסי התדלוק המוצבים בנמל התעופה בן-גוריון צפויים להישאר בארץ לפחות עד סוף השנה האזרחית, כך פרסמנו הערב לראשונה ב"מהדורה המרכזית". נוכחות המטוסים שלא הצבא האמריקני מעוררת קשיים משמעותיים בתפעולו של נתב"ג, שכן הם חונים כמעט בכל מקום אפשרי בנמל
@N12chat
סיכום מאמרנמל התעופה בן-גוריון מתמודד עם אתגר תפעולי משמעותי עקב נוכחותם של עשרות מטוסי תדלוק אמריקניים, שנשארו בארץ לפחות עד סוף השנה האזרחית. מטוסים אלו, שאינם חלק מהצבא האמריקני, חונים כמעט בכל מקום אפשרי בנמל, וגורמים לקשיים בתפעולו. לפי דיווחים שהתקבלו מ"מהדורה המרכזית", המסרים מהאמריקנים מצביעים על כך שהמטוסים צפויים להישאר בישראל לתקופה ממושכת. הנוכחות האמריקנית בנמל התעופה בן-גוריון מעוררת דברים שאנשי המקצוע מנסים לפתור. נתב"ג מתמודד עם האתגר הזה, ומנסה למצוא פתרונות לנוכחות המטוסים. הבעיה עלולה להשפיע על תפעול הנמל ועל הטיסות היוצאות והנכנסות. פתרון הבעיה הוא אתגר לא פשוט עבור מנהלי הנמל.