עמית סגל בנט בישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת ביחד בכנסת: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר" @
20/05/2026-15:44 20/05/2026-15:45 חדשות טלגרם צאט הכתבים N12 דיווח
עמית סגל
בנט בישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת ביחד בכנסת: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר"
@N12chat
סיכום מאמרראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת "ביחד" בכנסת בנימה תקיפה. בנט פנה לראש הממשלה היוצא, יאיר לפיד, ואמר: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר". בכך, סימן בנט את סיום תפקידו של לפיד כראש הממשלה והעברת האחריות לממשלה הבאה. בנט הדגיש כי בכוונתו להוביל את סיעתו בדרך חדשה, לאחר שהחליט לשנות את שם המפלגה מ"ימין חדש" ל"ביחד". הישיבה הראשונה של הסיעה בכנסת מסמלת את תחילת דרכה החדשה של המפלגה, כאשר בנט מוביל את הח"כים לקראת אתגרים פוליטיים חדשים. בכך, ממשיך בנט את פעילותו הפוליטית לאחר סיום תפקידו כראש הממשלה. המפלגה צפויה להתמודד עם אתגרים שונים, ובנט נדרש להוביל אותה בהצלחה.