בנט בישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת ביחד בכנסת: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר" https://t
20/05/2026-15:47 20/05/2026-15:50 חדשות טלגרם חדשות מהשטח דיווח
בנט בישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת ביחד בכנסת: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר"
t.me
סיכום מאמרראש הממשלה לשעבר, נפתלי בנט, פתח את ישיבת הסיעה הראשונה של מפלגת "ביחד" בכנסת בנימה תקיפה. בנט פנה לראש הממשלה היוצא, בנימין נתניהו, ואמר: "יש לי 3 מילים לומר לראש הממשלה היוצא: זה נגמר. שחרר". בכך, סימן בנט את סיום עידן נתניהו ותחילת דרך חדשה למפלגתו. בנט הדגיש את הצורך בהמשך הדרך המשותפת למפלגה, והביע תקווה לעתיד פוליטי חדש. הישיבה הראשונה של הסיעה סימנה את תחילת פעילותה של "ביחד" בכנסת, לאחר שהמפלגה הוקמה על ידי בנט. בכך, ממשיך בנט את דרכו הפוליטית, לאחר שסיים את תפקידו כראש הממשלה. המפלגה צפויה להמשיך ולפעול במסגרת הכנסת, במטרה לקדם את האינטרסים של בוחריה. בנט הדגיש את החשיבות של המשך הפעילות הפוליטית, והביע נכונות להתמודד עם האתגרים העומדים בפני המפלגה. בכך, סלל בנט את הדרך לעתיד פוליטי חדש.