"לוחם כוח 100, א': "שלא יהיה טיוח בחקירה בכל מה שקשור בפרשה שלנו, יש אנשים שפגעו והם צריכים לשלם
30/05/2026-20:15 30/05/2026-20:20 חדשות ערוץ איי 24 ניוז דיווח
לוחם כוח 100, א': "שלא יהיה טיוח בחקירה בכל מה שקשור בפרשה שלנו, יש אנשים שפגעו והם צריכים לשלם - אנחנו מחפשים את הצדק הבסיסי של מי שפגע בנו במדינת ישראל - יחקר כמו שצריך ולא יהיה מטוייח"
סיכום מאמרהלוחם בכוח 100, א', דורש חקירה יסודית ובלתי תלויה בפרשה בה היה מעורב. הוא מדגיש כי על החקירה להיות שקופה ולא להיות מטויחת, וכי האחראים לפגיעה צריכים לשלם. הלוחם מבקש צדק בסיסי עבור הנפגעים בפרשה, וקורא לחקור את הפרשה באופן יסודי. הוא מאמין כי מדינת ישראל צריכה לחקור את הפרשה באופן מקצועי ולאפשר לצדק להתקיים. הלוחם בכוח 100 מדגיש כי הוא ואחרים נפגעו בפרשה וכי הם דורשים חקירה יסודית כדי להביא את האחראים לדין. החקירה צריכה להיות חפה מפניות ומטיות, כדי להבטיח כי הצדק ייעשה. בכך, הלוחם מבקש להבטיח כי הפרשה תיחקר באופן יסודי ולא תהיה מטויחת.