המאבק של החרדים במשטרה מסלים: פרצו לתחנת המשטרה בבית שמש והציתו
01/06/2026-08:17 01/06/2026-08:20 חדשות כיפה דיווח
בעקבות הדיווח כי נעצר עריק חרדי והובא לתחנת המשטרה בבית שמש, מאות חרדים קיצוניים התפרעו מחוץ לתחנה ואף הצליחו לפרוץ למתחם. המפגינים גם ניסו לחסום את כביש 38, יידו אבנים לעבר הכוחות והציתו מספר מוקדים סביב התחנה - 8 נעצרו
סיכום מאמרהמאבק של החרדים במשטרה הגיע לשיא חדש כאשר מאות חרדים קיצוניים התפרעו מול תחנת המשטרה בבית שמש. ההתפרעות החלה לאחר שנודע כי נעצר עריק חרדי והובא לתחנה, והמפגינים פרצו למתחם, ניסו לחסום את כביש 38 ויידו אבנים לעבר כוחות המשטרה. בנוסף, הם הציתו מספר מוקדים סביב התחנה, ו-8 מפגינים נעצרו במהלך ההתפרעות. האירוע מדגים את המתיחות הגוברת בין הציבור החרדי למשטרה, והוא מעורר דאגה לשלום הציבור ולסדר הציבורי. המשטרה נאלצה להתמודד עם ההתפרעות בכוחות גדולים, והאירוע מסמן אתגר משמעותי לשמירת הסדר והביטחון באזור. האירוע עורר הדים רבים ומעורר שאלות לגבי היחסים בין המשטרה לציבור החרדי. המשטרה פועלת לחקור את האירוע ולנקוט בצעדים נגד המעורבים.