פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

מודיעין מערבי חושף: כך ניצלה איראן את הפסקת האש כדי להתחמש במערכות הגנ"א רוסיות מתקדמות והצבתם סביב אתרי הגרעין

14/06/2026-13:25 14/06/2026-13:30 חדשות Nzivnet דיווח

מודיעין מערבי חושף: כך ניצלה איראן את הפסקת האש כדי להתחמש במערכות הגנ"א רוסיות מתקדמות והצבתם סביב אתרי הגרעין
על פי דיווח של סוכנות "בלומברג" (יוני 2026) והערכות מודיעין מערביות, איראן ניצלה את תקופת הפסקת האש האחרונה בת שמונת השבועות עם ארה"ב כדי לשקם באופן משמעותי את מלאי הטילים שלה. להלן הפרטים הידועים בנושא: המערכות המדוברות ומיקומן שיקום המלאי: איראן הח
סיכום מאמר
איראן ניצלה את הפסקת האש בת שמונת השבועות עם ארה"ב כדי להתחמש במערכות הגנה אווירית (גנ"א) רוסיות מתקדמות. על פי דיווח של סוכנות "בלומברג" והערכות מודיעין מערביות, איראן שיקמה באופן משמעותי את מלאי הטילים שלה במהלך תקופה זו. המערכות הרוסיות המתקדמות הוצבו סביב אתרי הגרעין האיראניים, מה שמעורר דאגה בקרב מדינות המערב. המהלך האיראני נתפס כניסיון לחיזוק יכולות ההגנה האווירית שלה ולהגנה על תוכנית הגרעין שלה. איראן המשיכה לפעול באופן אינטנסיבי לשיקום המלאי שלה, תוך ניצול הפסקת האש כדי להתחזק מבחינה צבאית. המהלכים הללו מעוררים חשש מפני הסלמה עתידית באזור והחרפת המתיחות בין איראן למערב. איראן ממשיכה לפעול בניגוד להסכמים הבינלאומיים, מה שמעורר דאגה בקרב הקהילה הבינלאומית. הידוק המערכות הגנ"א סביב אתרי הגרעין מעיד על כוונת איראן להגן על תוכניתה הגרעינית בכל מחיר.

עוד מאמרים בנושא