טראמפ בהצהרה על ההסכם עם איראן: ״מי שרצה שנמשיך להפציץ באיראן - טיפש. אם היינו ממשיכים (במלחמה), היה יכול לקרות אסון כלכ
17/06/2026-19:14 17/06/2026-19:15 חדשות טלגרם קבינט מדיני ביטחוני מ&ד דיווח
טראמפ בהצהרה על ההסכם עם איראן: ״מי שרצה שנמשיך להפציץ באיראן - טיפש. אם היינו ממשיכים (במלחמה), היה יכול לקרות אסון כלכלי. כל פעם שאמרנו שאנחנו עומדים להגיע להסכם - המניות עלו, וכל פעם שאמרנו שאנחנו לא הן ירדו״.
״אם היינו ממשיכים להטיל פצצות עוד חודש, חודשיים, שלושה, מה היה נשאר? המצר (הורמוז) אף פעם לא היה נפתח. הם היו משמידים את כל המזרח התיכון - כולל ישראל״.