גובר הלחץ לצאת למתקפה אגרסיבית בלבנון: "אין מקום לפשרות"
19/06/2026-16:07 19/06/2026-16:10 חדשות עכשיו 14 דיווח
לאחר נפילתם של ארבעה לוחמי צה"ל בתקרית קשה בגבול הצפון גובר הלחץ לתגובה מוחצת • השר סמוטריץ': "זמן לדבר באש" • ח"כ טלי גוטליב: "לא להסתכל על טראמפ, ישראל אחראית לביטחונה" • השר מיקי זוהר: "ישראל תעשה רק מה שנכון"
סיכום מאמרהלחץ לתגובה אגרסיבית בלבנון גובר לאחר תקרית קשה בגבול הצפון בה נפלו ארבעה לוחמי צה"ל. השר סמוטריץ' קרא לתגובה תקיפה, ואמר כי "זמן לדבר באש". חברת הכנסת טלי גוטליב הדגישה כי ישראל אחראית לביטחונה ולא צריכה להסתכל על דפי הטוויטר של טראמפ. השר מיקי זוהר הוסיף כי ישראל תעשה רק מה שנכון לה. גורמים נוספים מצטרפים לקריאה לתגובה מוחצת, והלחץ גובר לצאת למתקפה אגרסיבית בלבנון. המצב בגבול הצפון ממשיך להיות מתוח, והציבור דורש תגובה נחרצת. נראה כי ממשלת ישראל עומדת בפני הכרעה בנוגע לתגובה המתאימה לאירוע. הלחץ הציבורי והפוליטי גובר, והתגובה הצפויה עשויה להיות נרחבת ומשמעותית. התקרית הקשה הובילה לגינויים ולדרישה לפעולה.