פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

סמג״ד 52 לאחר הפיצוץ בטנק המג״ד: "נעמוד זקופים ונמשיך ללחום בכל הכח"

21/06/2026-13:28 21/06/2026-13:30 חדשות חדשות 0404 דיווח

סמג״ד 52 לאחר הפיצוץ בטנק המג״ד: "נעמוד זקופים ונמשיך ללחום בכל הכח"
סגן מפקד גדוד 52 כתב דף מפקד לאחר האסון הקשה שבו נפלו ארבעה לוחמים בפיצוץ טנק המג”ד, והעביר מסר של נחישות והמשך המשימה. “נעמוד זקופים, נרכין ראש לזכרם ונבטיח כי מורשתם, רוחם ודוגמתם ימשיכו להוביל אותנו”. עוד הוסיף: “נמשיך לפעול וללחום בכל הכוח – עד ש
סיכום מאמר
גדוד 52 ממשיך להילחם לאחר אסון קשה. סמג"ד 52 פרסם דף מפקד לאחר הפיצוץ בטנק המג"ד שבו נהרגו ארבעה לוחמים, והביע נחישות להמשיך במשימה. "נעמוד זקופים, נרכין ראש לזכרם ונבטיח כי מורשתם ורוחם ימשיכו להוביל אותנו", כתב. הוא הוסיף כי הגדוד "ימשיך לפעול וללחום בכל הכוח" עד להשגת היעדים. דף המפקד מהווה מסר לעידוד הלוחמים והמשך הלחימה. האסון הקשה אירע במהלך פעילות מבצעית, והגדוד ממשיך לפעול בנחישות. סמג"ד 52 הדגיש כי מורשת הנופלים תמשיך להנחות את הגדוד בדרכו. הגדוד ממשיך לפעול בתנאים הקשים, והמסר מדף המפקד מהווה עדות לנחישותו להמשיך במשימה. בכך, הגדוד מוכיח את כוחו ואת יכולתו להתמודד עם האתגרים.

עוד מאמרים בנושא