פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

שיחות המו"מ בין איראן לארה"ב יצאו לדרך - ובירושלים מודאגים מתמיד

21/06/2026-20:16 21/06/2026-20:20 חדשות ערוץ איי 24 ניוז דיווח

שיחות המשא ומתן בין ארצות הברית לאיראן בשוויץ החלו, ובישראל הדאגה רק גוברת | גיא עזריאל עדכונים שוטפים בערוץ הוואטסאפ של i24NEWS להצטרפות: bit.ly
אתר i24NEWS: i24news.tv
השידור החי: video.i24news.tv
 להורדת האפליקציה: app.i24newstv.workers.dev
 עקבו אחרינו באינסטגרם: instagram.com
 עקבו אחרינו ב-X: x.com
סיכום מאמר
שיחות המו"מ בין איראן לארה"ב יצאו לדרך בשוויץ, והן מעוררות דאגה עמוקה בישראל. המשא ומתן בין שתי המעצמות נוגע להסכם הגרעין האיראני, וההשלכות שלו על ביטחון ישראל הן משמעותיות. בירושלים, מודאגים מהאפשרות שאיראן תקבל הקלות נוספות בתמורה להתחייבויות חלקיות בלבד. הדאגה הישראלית מתמקדת בהשפעה הפוטנציאלית של ההסכם על היכולות הגרעיניות של איראן ועל יציבות האזור. ממשלת ישראל עוקבת אחר השיחות בציפייה וחרדה, וממתינה לראות כיצד יתפתחו הדברים. השיחות בשוויץ מהוות צעד חשוב בדרך להסכם פוטנציאלי, וההתפתחויות הצפויות בהן עומדות במרכז תשומת הלב הבינלאומית. ישראל ממתינה בתחושה של דאגה מתגברת לגבי עתיד האזור והשלכות המו"מ על ביטחונה.

עוד מאמרים בנושא