נתניהו ליהודי התפוצות: "קומו, אל תפחדו, תילחמו בחזרה כי אנשים יכבדו אותנו רק אם נכבד את עצמנו"
21/06/2026-23:19 21/06/2026-23:20 חדשות חדשות 0404 דיווח
בנאום שנשא ראש הממשלה בני* נתניהו בוועידת (JNS) Jewish News Syndicate שנערכה בירושלים, הצהיר כי כוחותינו ימשיכו להחזיק ברצועת הביטחון בדרום לבנון בהתאם לצורך המבצעי. לדבריו, מדובר בצעד מתבקש להגנת אזרחי המדינה, אשר כל מדינה ריבונית אחרת הייתה נוקטת ב
סיכום מאמרראש הממשלה בני נתניהו קרא ליהודי התפוצות להתעורר ולהילחם בחזרה, באומרו כי "אנשים יכבדו אותנו רק אם נכבד את עצמנו". בנאום בוועידת Jewish News Syndicate בירושלים, נתניהו הדגיש את החשיבות של כבוד עצמי ושל התגוננות מפני איומים. הוא התייחס גם לנוכחות צה"ל ברצועת הביטחון בדרום לבנון, ואמר כי היא נחוצה להגנת אזרחי ישראל. לדבריו, כל מדינה ריבונית אחרת הייתה נוקטת בצעדים דומים. נתניהו הדגיש כי ישראל לא תירתע מלפעול להגנתה, ושיהודי התפוצות חייבים להתגונן מפני האנטישמיות והאנטי-ישראליות הגוברות. הוא קרא ליהודים להיות גאים במורשתם ובזהותם, ולהתאחד סביב מדינת ישראל. בכך, הדגיש נתניהו את החשיבות של אחדות ושל התגוננות עבור העם היהודי. נאומו של נתניהו שיקף את מחויבותה של ישראל להגנת אזרחיה ולעמידה מול איומים.