פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

שני מחבלי חמאס חוסלו לאחר שניסו לפגוע בכוחותינו

22/06/2026-08:05 22/06/2026-08:10 חדשות חדשות 0404 דיווח

שני מחבלי חמאס חוסלו לאחר שניסו לפגוע בכוחותינו
צה"ל תקף בסוף השבוע (ש') בצפון רצועת עזה וחיסל את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה. המחבל פעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים. בעת האחרונה, זאזא ניסה להט* מטענים
סיכום מאמר
צה"ל חיסל שני מחבלי חמאס ברצועת עזה לאחר שניסו לפגוע בכוחותינו. בסוף השבוע, צה"ל תקף בצפון הרצועה והרג את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה. זאזא היה אחראי על ייצור וחלוקת אמצעי לחימה, בניית מטענים ובתים ממולכדים. בנוסף, הוא ניסה להטמין מטענים נגד כוחות צה"ל. פעולת צה"ל מנעה פיגועים נוספים והכשילה את תוכניות החמאס. החיסול מהווה מכה נוספת לתשתיות הארגון ברצועה. צה"ל ממשיך לפעול נגד טרור ברצועת עזה, במטרה לשמור על ביטחון תושבי ישראל ולמנוע פיגועים. הפעולה האחרונה מדגימה את יכולתו של צה"ל לפעול בצורה ממוקדת ויעילה נגד איומים. צה"ל ממשיך לפעול נגד תשתיות טרור ברצועה.

עוד מאמרים בנושא