משלחת המשא ומתן האיראנית עזבה את שווייץ בדרכה לטהרן, השיחות ימשכו במהלך השבוע
22/06/2026-10:44 22/06/2026-10:55 חדשות איי 24 ניוז דיווח
משלחת המשא ומתן האיראנית עזבה את שווייץ בדרכה לטהרן, השיחות ימשכו במהלך השבוע
סיכום מאמרמשלחת המשא ומתן האיראנית עזבה את וינה בדרכה לטהרן לאחר סבב שיחות נוסף במסגרת הדיונים על הסכם הגרעין. השיחות, שנערכות בוינה שבאוסטריה, מתקיימות במתכונת של פגישות ישירות ועקיפות בין הצדדים, כאשר האיראנים דוחפים להשגת הסכם במהירות. המשלחת האיראנית הודיעה כי תמשיך לדון בנושאים הנמצאים על הפרק במהלך השבוע הקרוב. הדיונים נסובים סביב שאלות מרכזיות הקשורות להסכם הגרעין, לרבות סוגיות הקשורות לסנקציות והגבלות על תוכנית הגרעין האיראנית. עדיין לא ברור האם הצדדים יצליחו להגיע להסכם סופי, אך נראה כי המשא ומתן יימשך בשבועות הקרובים. המשלחת האיראנית צפויה לחזור לווינה בהמשך השבוע לשיחות נוספות. השיחות מתנהלות באווירה מתוחה, אך הצדדים מביעים תקווה להשגת פתרון. המשא ומתן נמשך במטרה להשיג הסכם מקיף.