ויכוח על חנייה הסתיים בדקירה אכזרית: זה כתב האישום שהוגש נגד שני צעירים
22/06/2026-13:07 22/06/2026-13:10 חדשות כיכר השבת דיווח
פרקליטות המדינה הגישה לבית המשפט המחוזי בבאר שבע כתב אישום חמור נגד שני צעירים מהעיר, לאחר שעל פי הנטען דקרו נהג בן 45 באכזריות בעקבות ויכוח קצר על נהיגה בכביש. עידו דקל (21) ונחמן ביטון (19) מואשמים בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, לאחר שעקבו אחר הקורבן
סיכום מאמרפרקליטות המדינה הגישה כתב אישום חמור נגד שני צעירים בן 19 ו-21, לאחר שדקרו נהג בן 45 באכזריות בעקבות ויכוח על נהיגה. על פי כתב האישום, הצעירים עקבו אחר הנהג, התעמתו איתו, והסתיימו בדקירה חמורה. האירוע התרחש לאחר ויכוח קצר על חנייה או נהיגה בכביש, שהסתיים באלימות קשה. עידו דקל ונחמן ביטון מואשמים בחבלה חמורה בנסיבות מחמירות, עבירה החמורה שעונשה יכול להגיע ל-10 שנות מאסר. המקרה מדגיש את הסכנות שבאלימות בדרכים ואת החומרה שבה מערכת החוק מתייחסת לאירועים כאלה. כתב האישום הוגש לבית המשפט המחוזי בבאר שבע, והוא צפוי לעורר דיון ציבורי בנושא אלימות בכבישים. המקרה הזה מדגיש את הצורך במודעות ובזהירות בדרכים.