US waives Iran oil sanctions for two months
22/06/2026-17:10 22/06/2026-17:10 חדשות New York Post דיווח
The US government on Monday formally waived oil sanctions on Iran for a period of two months — as nuclear talks continued with Iranian officials in Switzerland.
סיכום מאמרממשלת ארצות הברית הודיעה באופן רשמי על השעיית הסנקציות על ייצוא הנפט האיראני לתקופה של חודשיים. ההחלטה התקבלה בעקבות המשך השיחות הגרעיניות עם נציגי איראן בשוויץ. ההשעיה היא חלק מהמאמצים הדיפלומטיים להשגת הסכם גרעיני חדש בין איראן למעצמות העולם. ההסכם עשוי לכלול הקלות בסנקציות על איראן בתמורה להגבלות על תוכניתה הגרעינית. ההחלטה האמריקנית מאפשרת לאיראן להמשיך ולמכור נפט למדינות שונות ללא חשש מסנקציות אמריקניות. צעד זה נתפס כצעד חיובי לקראת המשך המשא ומתן בין הצדדים. השיחות נמשכות במטרה להשגת הסכם סופי שיסדיר את היחסים בין איראן למעצמות העולם ויקבע את עתיד תוכניתה הגרעינית של איראן. ההסכם צפוי לכלול ויתורים הדדיים והקלות בסנקציות.