העתירו בתפילות: החמרה במצבו של ראש ישיבת בריסק
22/06/2026-17:35 22/06/2026-17:35 מקומי JDN דיווח
הרב שליט"א שהה בתקופה האחרונה במרכז הרפואי הדסה בירושלים. והיה אמור להשתחרר בצהרים לביתו. אך לפתע חלה החמרה במצבו והחלו תפילות בהיכל הישיבה בירושלים. הציבור נקרא להתפלל לרפואת הגאון רבי אברהם יהושע בן עטיל לרפואה שלימה בתוך שאר חולי ישראל. הפוסט http
סיכום מאמרראש ישיבת בריסק, הרב אברהם יהושע השל, הידרדר במצבו הרפואי לאחר שהיה אמור להשתחרר מבית החולים הדסה בירושלים. הרב, שהיה מאושפז במרכז הרפואי, חווה החמרה פתאומית במצבו, והדבר הוביל לתפילות בהיכל הישיבה בירושלים. הציבור נקרא להתפלל לרפואתו ולרפואת כל חולי ישראל. הרב השל הוא דמות מרכזית בעולם הישיבות, ומצבו הרפואי מעורר דאגה בקרב הציבור החרדי. התפילות נערכות בהיכל הישיבה, והציבור מתבקש להצטרף ולהתפלל לרפואתו המלאה של הרב. מצבו הרפואי של הרב השל עומד במעקב, והוא ממשיך להיות מאושפז במרכז הרפואי הדסה. הציבור ממשיך להתפלל לרפואתו ולבריאותו.