רה״מ ושר הביטחון הורו לרמטכ״ל להפעיל אש בתחום הצהוב
22/06/2026-22:21 22/06/2026-22:25 חדשות חדשות 0404 דיווח
ראש הממשלה ושר הביטחון קיימו הערכת מצב ביטחונית עם הרמטכ"ל ועם מפקד פיקוד הצפון, שבמהלכה הועברו הנחיות מבצעיות מעודכנות בנוגע לאופן פעילות כוחות צה"ל בגזרה הדרומית של לבנון. השיחה התקיימה על רקע ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות באזור והצורך לשמור על דר
סיכום מאמרראש הממשלה ושר הביטחון הורו לרמטכ"ל להפעיל אש בתחום הצהוב בגזרה הדרומית של לבנון. ההנחיה ניתנה במהלך הערכת מצב ביטחונית עם הרמטכ"ל ומפקד פיקוד הצפון, על רקע ההתפתחויות הביטחוניות האחרונות באזור. ההוראה באה לשמור על דריכות צה"ל ועל מוכנותו להגיב לאיומים בגבול לבנון. ההנחיות המבצעיות המעודכנות מדגישות את הצורך בפעילות תקיפה ויעילה של כוחות צה"ל בגזרה. ההחלטה משקפת את המחויבות של ישראל לשמור על ביטחונה ולהגן על אזרחיה. ההתפתחויות הביטחוניות בגבול לבנון ממשיכות להיות מוקד דאגה לישראל, וההנחיות החדשות נועדו להתמודד עם האתגרים הביטחוניים באזור. צה"ל ממשיך לפעול בדריכות ובמוכנות לקראת כל תרחיש. פעילות צה"ל בגזרה הדרומית של לבנון תמשיך להיות נושא לדיון ולמעקב צמוד. ההנחיות החדשות מדגישות את החשיבות של שמירה על הביטחון הלאומי.