פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

Apple Dropping AirPort Utility From the App Store With iOS 27

22/06/2026-22:40 22/06/2026-22:45 מחשבים וטכנולוגיה MacRumors דיווח

Apple Dropping AirPort Utility From the App Store With iOS 27
Apple is planning to remove the AirPort Utility app from the macrumors.com
in the near future, according to the release notes for macrumors.com
beta 2. The app is no longer fully supported in ‌
סיכום מאמר
אפל מתכננת להסיר את אפליקציית AirPort Utility מחנות האפליקציות של אפל (App Store) בעדכון iOS 17 הקרוב. על פי הערות השחרור של גרסת הבטא השנייה של iOS 17, האפליקציה כבר אינה נתמכת באופן מלא ב-iOS. ההחלטה להסיר את האפליקציה באה לאחר שאפל הפסיקה לייצר נתבים תחת המותג AirPort לפני מספר שנים, והתמיכה בהם הולכת ופוחתת. המשתמשים שעדיין משתמשים במכשירי AirPort יצטרכו למצוא פתרונות חלופיים לניהול הרשת שלהם. אפל לא פרסמה הודעה רשמית על הסרת האפליקציה, אך ההערות לגרסת הבטא של iOS 17 מרמזות על כך שהאפליקציה תוסר בקרוב. המשתמשים מוזמנים להוריד את האפליקציה כעת אם הם עדיין משתמשים בה, לפני שתוסר מהחנות. ההסרה צפויה להשפיע על משתמשים מעטים יחסית, אך עדיין תגרום לאי-נוחות עבור אלו שעדיין מסתמכים עליה.

עוד מאמרים בנושא