פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל: לא הפסקנו את הלחימה בצפון

22/06/2026-23:13 22/06/2026-23:15 חדשות כיפה דיווח

ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל: לא הפסקנו את הלחימה בצפון
ראש הממשלה, שר הביטחון והרמטכ"ל: לא הפסקנו את הלחימה בצפון
סיכום מאמר
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, שר הביטחון, יואב גלנט, והרמטכ"ל, הרצי הלוי, הכחישו כי ישראל הפסיקה את הלחימה בצפון. הם מסרו כי צה"ל ממשיך לפעול נגד חיצבאללה בלבנון. לפי הדיווחים, ישראל ממשיכה לתקוף עמדות ותשתיות של חיצבאללה, במטרה להשיג יתרון אסטרטגי באזור. גורמים ביטחוניים מסרו כי הלחימה נמשכת, וצה"ל פועל במרץ נגד תשתיות הטרור של חיצבאללה. ראש הממשלה ושר הביטחון הדגישו כי הממשלה לא תאפשר לחיצבאללה לפגוע בביטחון ישראל ותושביה. הם הוסיפו כי צה"ל ממשיך לפעול בהתאם להחלטות הממשלה, במטרה להבטיח את ביטחון המדינה. הלחימה בצפון ממשיכה להיות במוקד תשומת הלב הישראלית, כאשר ישראל פועלת נגד איומים ביטחוניים. ישראל ממשיכה להפעיל לחץ צבאי על חיצבאללה, במטרה להביא ליציבות באזור. הלחימה נמשכת.

עוד מאמרים בנושא