פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

Apple confirms AirPort Utility app is going away soon

23/06/2026-00:10 23/06/2026-00:15 מחשבים וטכנולוגיה 9to5Mac דיווח

Apple confirms AirPort Utility app is going away soon
Apple’s release notes for iOS 27, iPadOS 27, and macOS 27 reveal that AirPort Utility will soon be removed from the App Store. Here are the details.
סיכום מאמר
אפל הודיעה כי אפליקציית AirPort Utility תוסר בקרוב מחנות האפליקציות. לפי הערות השחרור של iOS 17, iPadOS 17 ו-macOS 14, האפליקציה לא תהיה זמינה עוד להורדה. AirPort Utility היא אפליקציה שפותחה על ידי אפל לניהול רשתות Wi-Fi ביתיות באמצעות נתבי AirPort. האפליקציה מאפשרת למשתמשים להגדיר ולנהל את הרשת הביתית שלהם, כולל הגדרות אבטחה ושליטה בהתקנים מחוברים. הסרת האפליקציה עשויה להשפיע על משתמשים שעדיין משתמשים בנתבי AirPort. אפל לא הודיעה על תאריך ספציפי להסרת האפליקציה, אך משתמשים יכולים לצפות שהיא תוסר בקרוב. משתמשים שעדיין משתמשים ב-AirPort Utility מומלץ להוריד ולהתקין את הגרסה האחרונה לפני שתוסר מהחנות. בכך, יוכלו להבטיח גישה אליה עד להסרה הסופית.

עוד מאמרים בנושא