פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

בעקבות האלימות הקשה בבני ברק: השר בן גביר בוחן את הרחקתו של מפקד התחנה מהמשטרה

23/06/2026-10:36 23/06/2026-10:40 חדשות כיכר השבת דיווח

בעקבות האלימות הקשה בבני ברק: השר בן גביר בוחן את הרחקתו של מפקד התחנה מהמשטרה
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שיגר הבוקר (שלישי) מכתב למפכ”ל המשטרה רב-ניצב דני לוי, בעקבות האירועים החריגים שתועדו במהלך המחאה בכביש 4 בבני ברק בשבוע שעבר. במכתבו מציין השר כי התיעודים, בהם נראים לכאורה שוטרים משליכים רימוני הלם בניגוד לנהלים, מ
סיכום מאמר
השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, שוקל להרחיק את מפקד תחנת בני ברק מהמשטרה בעקבות האלימות הקשה שהתרחשה במהלך המחאה בכביש 4 בעיר. בן גביר פנה למפכ"ל המשטרה, רב-ניצב דני לוי, במכתב בו הביע דאגה מהתנהגות השוטרים במהלך האירועים. התיעודים מהמחאה הראו שוטרים משליכים רימוני הלם בניגוד לנהלים, מה שהוביל לביקורת חריפה. בן גביר דרש מהמפכ"ל לדווח לו על החקירה שנפתחה בנושא ועל הצעדים שננקטו נגד השוטרים המעורבים. האירועים בבני ברק עוררו סערה ציבורית ומשטרתית, והרחקתו של מפקד התחנה היא צעד אפשרי שיכול לשקף את חומרת התנהגות השוטרים. המשטרה נדרשת לפעול בשקיפות ולנקוט בצעדים נחרצים נגד אלימות שוטרים. החקירה תבדוק את נסיבות האירועים ותקבע את האחריות.

עוד מאמרים בנושא