4 מחבלי חיזבאללה חצו את ה"קו הצהוב", בוצע ירי להסרת איום
23/06/2026-16:25 23/06/2026-16:30 חדשות עכשיו 14 דיווח
כוחותינו ירו לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה שפעלו בכסות אזרחית וניסו להגיע לתשתית תת-קרקעית ברכס עלי א-טאהר שבדרום לבנון • האירוע, התרחש בניגוד להסכמי הפסקת האש ובמקביל לתחילת סבב השיחות בוושינגטון • בצה"ל הבהירו כי הכוחות שולטים במרחב ולא יאפשרו תנועת מח
סיכום מאמרצה"ל ירה לעבר ארבעה מחבלי חיזבאללה שחצו את הגבול בדרום לבנון. המחבלים, שהתחזו לאזרחים, ניסו להגיע לתשתית תת-קרקעית ברכס עלי א-טאהר. כוחות צה"ל ביצעו ירי להסרת האיום, בניגוד להסכמי הפסקת האש. האירוע התרחש במקביל לתחילת סבב שיחות בוושינגטון. בצה"ל הדגישו כי הכוחות שולטים במרחב ולא יאפשרו תנועת מחבלים. הירי בוצע במסגרת הניסיון לשמור על ביטחון הגבול והאזור. צה"ל ממשיך לפעול כדי למנוע פעילות חיזבאללה בדרום לבנון. האירוע מדגיש את המתיחות בגבול ישראל-לבנון ואת הניסיונות של חיזבאללה לפעול נגד ישראל. צה"ל ערוך להגיב לכל ניסיון פגיעה בביטחון המדינה. פעילות צה"ל נועדה לשמור על השקט בגבול ולמנוע הברחות והתבססות מחבלים.