פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

בעקבות בקשה ישראלית: ארה"ב החלה להעביר מטוסי תדלוק מנתב"ג

23/06/2026-22:54 23/06/2026-23:00 מקומי JDN דיווח

בעקבות בקשה ישראלית: ארה"ב החלה להעביר מטוסי תדלוק מנתב"ג
צבא ארצות הברית החל להעביר חלק ממטוסי התדלוק שהוצבו בנתב"ג, בעקבות פנייה ישראלית שנועדה להקל על העומס בשדה התעופה ולאפשר את הרחבת הפעילות האזרחית לקראת חודשי הקיץ העמוסים. לפי גורמים המעורים בפרטים, המהלך נועד לשחרר מקומות חניה למטוסים אזרחיים ולמנוע
סיכום מאמר
ארה"ב החלה להעביר את מטוסי התדלוק שלה מנתב"ג בעקבות בקשה ישראלית. המהלך נועד להקל על העומס בשדה התעופה נתב"ג ולהרחיב את הפעילות האזרחית לקראת חודשי הקיץ העמוסים. צבא ארצות הברית החל להעביר חלק ממטוסי התדלוק שהוצבו בנתב"ג, במטרה לשחרר מקומות חניה למטוסים אזרחיים ולמנוע עיכובים בטיסות. ההחלטה באה לאחר פנייה ישראלית לגורמים האמריקאים, והיא צפויה לתרום להפחתת העומס בשדה התעופה. נתב"ג הוא אחד משדות התעופה העמוסים באזור, והעומס בו צפוי לגבור במהלך חודשי הקיץ. ההעברה של מטוסי התדלוק האמריקאים צפויה להקל על הלחץ ולהבטיח פעילות תקינה של שדה התעופה. בכך, ישראל וארה"ב פועלות יחדיו לשיפור תפקוד שדה התעופה נתב"ג.

עוד מאמרים בנושא