פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

כוחותינו ברצועה: צה”ל השמיד עמדות שיגור שהוקמו בזמן הפסקת האש

24/06/2026-12:14 24/06/2026-12:15 חדשות חדשות 0404 דיווח

כוחותינו ברצועה: צה”ל השמיד עמדות שיגור שהוקמו בזמן הפסקת האש
צה”ל תקף במהלך הלילה ארבע עמדות שיגור רקטות במספר מוקדים ברחבי רצועת עזה והשמיד אותן. על פי הודעת צה”ל, עמדות השיגור הוקמו על ידי ארגוני הטרור בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף, והיו מוכנות לשיגור לעבר כוחותינו ואזרחי ישראל. בצה”ל ציינו כי מ
סיכום מאמר
צה"ל תקף בלילה עמדות שיגור רקטות ברצועת עזה. כוחותינו השמידו ארבע עמדות שיגור שהוקמו על ידי ארגוני טרור במהלך הפסקת האש האחרונה. העמדות, שהיו מוכנות לשיגור לעבר ישראל, אותרו במספר מוקדים ברחבי הרצועה. צה"ל הדגיש כי ארגוני הטרור ממשיכים לפעול נגד ישראל גם במהלך הפסקות האש. התקיפות באו לאחר שהתגברו החששות מפני היערכות מחודשת של ארגוני הטרור ברצועה. צה"ל פועל להמשיך ולמנוע את היכולת של ארגוני הטרור לפגוע בישראל. הפעולה מדגימה את המחויבות של צה"ל להגן על אזרחי ישראל ועל ביטחון המדינה. העמדות שהושמדו היוו איום ממשי על ישראל והיו חלק מההיערכות של ארגוני הטרור לתקיפות נוספות. צה"ל ממשיך לפעול בנחישות כדי לסכל את תוכניות הטרור.

עוד מאמרים בנושא