פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

בניה ברבי הפר חוזה עם מנהלו - ויפצה אותו במיליונים

24/06/2026-12:34 24/06/2026-12:35 חדשות חמל דיווח

בניה ברבי הפר חוזה עם מנהלו - ויפצה אותו במיליונים
לאחר הליך בוררות משפטי שנמשך כארבע שנים - הזמר בניה ברבי חויב לשלם מיליונים למנהלו לשעבר אור מרמלשטיין אחרי שהוחלט כי הפר את החוזה ביניהם. על פי החלטת הבורר, ד"ר אלון קפלן, חויב ברבי לשלם למרמלשטיין סכום של כ-5.3 מיליון ש"ח, הכולל הוצאות משפט. "מצאתי כי בניה ברבי הפר באופן יסודי את הסכם הניהול בין הצדדים", כתב הבורר בהתייחסו להחלטתו של הזמר המצליח לקטוע את החוזה עם מנהלו לשעבר באופן חד צדדי. ממשרדו של אור מרמלשטיין נמסר: "אני שמח שהצדק יצא לאור. שנים של עבודה והשקעה נקטעו יום אחד באופן חד צדדי ובהפתעה גמורה, לאורך כל הדרך לא ביקשתי יותר ממה שהגיע על עבודתי. אני שמח כי כבוד הבורר הצליח לראות את האמת. אני מאחל לבניה הצלחה בהמשך דרכו. אני אמשיך לטפח לתמוך ולקדם אמנים איכותיים באופן הגון". מרמלשטיין מנהל כיום מספר אמנים, ביניהם אליעד נחום ושמעון בוסקילה.
סיכום מאמר
הזמר בניה ברבי חויב לשלם כ-5.3 מיליון ש"ח למנהלו לשעבר אור מרמלשטיין לאחר שהפר חוזה ניהול. הבורר ד"ר אלון קפלן קבע כי ברבי הפר באופן יסודי את ההסכם בין הצדדים לאחר שקטע את החוזה באופן חד צדדי. ההליך המשפטי נמשך כארבע שנים ובסיומו הוחלט כי ברבי ישלם למרמלשטיין סכום הכולל הוצאות משפט. מרמלשטיין טען כי שנים של עבודה והשקעה נקטעו ביום אחד באופן הפתעתי. ממשרדו נמסר כי הוא שמח שהצדק יצא לאור ולאורך כל הדרך לא ביקש יותר ממה שהגיע לו. מרמלשטיין ממשיך לנהל אמנים, בהם אליעד נחום ושמעון בוסקילה. ההחלטה מהווה סיום לסאגה המשפטית בין ברבי למרמלשטיין. ברבי חויב לשלם את הסכום לאחר שהבורר מצא כי הפר את החוזה.

עוד מאמרים בנושא