Bose joins the record label game but promises not to rob artists
24/06/2026-13:13 24/06/2026-13:20 מחשבים וטכנולוגיה SoundGuys דיווח
TL;DR Audio brand Bose is working to establish a music label. Its CMO recently revealed in an interview that the company does not want to compete with the Big Three of music recording. Instead, it wants to help budding artists and use their music for
סיכום מאמרבוס, מותג האודיו המוביל, נכנסת למשחק תעשיית התקליטים עם הקמת חברת תקליטים חדשה. מנהל השיווק הראשי של החברה חשף לאחרונה בראיון כי בוס אינה מתכוונת להתחרות בשלושת ענקיות תעשיית המוזיקה, אלא להפך - לתמוך באמנים צעירים וברוכים. החברה מתכננת להשתמש במוזיקה של האמנים שהיא תחתום כדי לשפר את חוויית המשתמש במוצריה, ובכך ליצור שיתוף פעולה הדדי בין המותג לאמנים. בוס מבטיחה לא להפקיע את הזכויות של האמנים, אלא לעבוד איתם בשיתוף פעולה הדדי. המהלך הזה מצביע על שינוי בגישת המותג, שעובר ממיקוד אך ורק במוצרי אודיו למינוף המוזיקה כחלק בלתי נפרד מהחוויה של הלקוחות. בכך, בוס מצטרפת לשורה של מותגים שמשלבים מוזיקה וטכנולוגיה.