פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

Microsoft Edge on Android may soon let you sign in with Apple Account

24/06/2026-20:44 24/06/2026-20:45 מחשבים וטכנולוגיה PiunikaWeb דיווח

Microsoft Edge on Android may soon let you sign in with Apple Account
Microsoft appears to be “democratizing” signing in to Edge, likely in an effort to bring over more users and simplify the process of migrating to the browser. Even if you’re using an Android device, the company is now testing an option that lets you
סיכום מאמר
מיקרוסופט עובדת על הרחבת אפשרויות הכניסה לחשבון ב- Microsoft Edge גם עבור משתמשי אנדרואיד. במסגרת זו, נראה כי החברה בוחנת אפשרות לאפשר למשתמשים להיכנס לחשבון Edge באמצעות חשבון Apple, מה שיקל על משתמשים המעוניינים לעבור לדפדפן. צעד זה מהווה חלק מהמאמץ של מיקרוסופט לפשט את תהליך המעבר לדפדפן שלה ולהגדיל את בסיס המשתמשים. האפשרות החדשה צפויה להקל על משתמשי אנדרואיד להיכנס לחשבון Edge מבלי להזדקק לחשבון Microsoft או Google. בכך, מיקרוסופט ממשיכה במגמה של "דמוקרטיזציה" של תהליך הכניסה לחשבון Edge, תוך מתן אפשרויות נוספות למשתמשים. התפתחות זו מדגימה את המחויבות של מיקרוסופט לשיפור חוויית המשתמש ב- Edge.

עוד מאמרים בנושא