הכאוס בכבישים הוא פרי הבאושים של הלגיטימציה שנתנה היועמ"שית להפרות הסדר | דעה
24/06/2026-20:48 24/06/2026-20:50 חדשות חדשות 0404 דיווח
מחאת הרכבים הארצית שהובילה להפרעות ולעומסים בכבישים, בהמשך לכאוס שראינו כבר לפני שבוע, מעוררת בצדק זעם ציבורי ותסכול עמוק. הפרעה כזו לשגרת החיים אינה עניין של מה בכך, היא מייצרת סיכון חיים ממשי עבור חולים שצריכים להגיע לבתי חולים, עבור אנשי ביטחון המ
סיכום מאמרמחאת הרכבים הארצית הובילה להפרעות ולעומסים בכבישים, ומעוררת זעם ציבורי ותסכול עמוק. הכאוס בכבישים הוא תוצאה ישירה של הלגיטימציה שניתנה להפרות הסדר, כאשר היועמ"שית נתנה גיבוי להפרות אלו. הפרעות אלו לשגרת החיים אינן עניין של מה בכך, והן מהוות סיכון חיים ממשי עבור חולים הזקוקים לטיפול רפואי דחוף, עבור אנשי ביטחון ועבור כלל הציבור. המחאה הובילה לעומסים בכבישים ולעיכובים, וגרמה לנזק משמעותי לשגרת החיים. השאלה המתבקשת היא האם הלגיטימציה שניתנה להפרות הסדר הייתה מוצדקת, והאם לא ניתן היה למצוא דרך אחרת להביע את המחאה ללא פגיעה בציבור הרחב. נראה כי המחאה היתה אלימה מדי והפריעה לשגרה. בכך היא גרמה לסיכון ממשי.