'I deleted it and it came immediately back': White House staff are having an official app foisted on to their phones and they hate it
25/06/2026-15:14 25/06/2026-15:20 מחשבים וטכנולוגיה TechRadar דיווח
The Trump administration has an official White House appIt's a mandatory install on most government-issued phonesFederal workers are finding they're unable to remove itOver to the White House, where many government staffers are none-too-happy about h
סיכום מאמרהבית הלבן כופה על עובדיו התקנת אפליקציה רשמית לטלפונים הניידים שלהם, והם מתנגדים לכך. האפליקציה, שהיא חלק ממאמץ הדיגיטציה של ממשל טראמפ, מותקנת באופן אוטומטי ברוב הטלפונים הניידים שהונפקו על ידי הממשל הפדרלי. עם זאת, עובדי הבית הלבן מדווחים כי הם אינם מסוגלים להסיר את האפליקציה, והיא מופיעה שוב לאחר ניסיון הסרה. העובדים מתלוננים על הפרת הפרטיות ועל חוסר היכולת לשלוט בטלפונים שלהם. ההתקנה האוטומטית של האפליקציה מעוררת דרישות לשיפור המדיניות בנוגע לשימוש בטכנולוגיה ממשלתית. עובדי הממשל הפדרלי מבקשים לקבל יותר שליטה על המכשירים שלהם ולהבטיח שהאפליקציות המותקנות על ידיהם תואמות את צורכיהם. הנושא מעורר דיון על איזון בין אבטחת מידע לבין פרטיות העובדים.