בדיון הקבינט אמש הטיחו שרים ברה״מ ושר הביטחון שהמצב בלבנון ״מסכן חיי לוחמים״, ״חיילים מרגישים שהם כמו במטווח״. רה״מ וש
26/06/2026-10:04 26/06/2026-10:05 חדשות טלגרם קבינט מדיני ביטחוני מ&ד דיווח
בדיון הקבינט אמש הטיחו שרים ברה״מ ושר הביטחון שהמצב בלבנון ״מסכן חיי לוחמים״, ״חיילים מרגישים שהם כמו במטווח״.
רה״מ ושר הביטחון הדפו את הטענות ואמרו שיש להפסקת האש הזו יתרונות וחסרונות אבל שלא מסכנים לוחמים.
הרמטכל אמר להם בתגובה על הביקורת: אתם (כלומר הדרג המדיני) רציתם הפסקת אש