מפגינים נגד חרדים חסמו את הכניסה לבני ברק: "זאת רק ההתחלה״
26/06/2026-13:59 26/06/2026-14:00 חדשות חמל דיווח
בשעה זו מתקיימת מחאת הנגד ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, סמוך לכביש 4, המפגינים הגיעו למקום כשהם מניפים דגלי ישראל, ובמהלך ההפגנה נרשמים עימותים בין חלק מהנהגים והתושבים לבין המוחים. כוחות משטרה נמצאים במקום ופועלים לשמירה על הסדר.
סיכום מאמרהפגנה סוערת התקיימה היום ברחוב הרב כהנמן בבני ברק, כאשר מפגינים נגד חרדים חסמו את הכניסה לעיר. המפגינים, שהניפו דגלי ישראל, התעמתו עם חלק מהנהגים והתושבים, והמשטרה נאלצה להתערב לשמירה על הסדר. "זאת רק ההתחלה", הכריזו המפגינים, כאשר כוחות משטרה נפרסו במקום כדי למנוע התדרדרות המצב. ההפגנה התקיימה סמוך לכביש 4, והייתה כרוכה בעימותים בין הצדדים. המשטרה פעלה כדי לשמור על הסדר ולהבטיח את חופש התנועה. האירוע מדגיש את המתיחות הקיימת בין הציבור החרדי לתושבים אחרים בבני ברק. ההפגנה והעימותים שבה מדגישים את הצורך במאמצים לשיפור ההבנה והדיאלוג בין הקבוצות השונות. המשטרה ממשיכה לפעול לשמירה על הסדר.