פיקוד העורף (יש להיכנס למרחב המוגן)
טוען...

טוען נתונים...

ניוז קליק

האוניברסיטה לקחה 2,000 פיקסלים ישנים והפכה אותם לדאטה-סנטר שלה

26/06/2026-14:35 26/06/2026-14:35 מחשבים וטכנולוגיה גיקטיים דיווח

האוניברסיטה לקחה 2,000 פיקסלים ישנים והפכה אותם לדאטה-סנטר שלה
מה אתם הייתם עושים עם 2,000 מכשירי פיקסל ישנים של גוגל? מנסים למכור אותם בפייסבוק מרקטפלייס? יוצרים מהם Pixel Art (כן, הלכנו לשם)? זורקים אותם למגירת הטלפונים והכבלים הישנים? ובכן, חוקרים באוניברסיטת קליפורניה בחרו באופציה גיקית הרבה יותר, והפכו אותם
סיכום מאמר
אוניברסיטת קליפורניה הפכה 2,000 מכשירי פיקסל ישנים לדאטה-סנטר ייחודי. החוקרים באוניברסיטה ניצלו את המכשירים הישנים והפכו אותם לפתרון אחסון ומחשוב יעיל. הפרויקט מדגים את הפוטנציאל של שימוש חוזר במכשירים ישנים לצורך יצירת תשתיות טכנולוגיות חדשניות. הדאטה-סנטר שנבנה מהמכשירים הישנים משלב טכנולוגיות מתקדמות ומאפשר מחקר ופיתוח בתחום המחשוב. השימוש במכשירי פיקסל ישנים מדגיש את החשיבות של ניצול משאבים קיימים לצורך יצירת פתרונות חדשניים. הפרויקט גם מעלה שאלות על עתיד הטכנולוגיה והאופן שבו ניתן לנצל מכשירים ישנים לצורך יצירת תשתיות חדשות. אוניברסיטת קליפורניה ממשיכה לחקור את האפשרויות הטמונות במכשירים ישנים. הפרויקט מהווה דוגמה לחשיבה יצירתית וחדשנית בתחום הטכנולוגיה. הדאטה-סנטר הושק לאחר תהליך פיתוח ארוך והוא מוכן לשימוש.

עוד מאמרים בנושא