Meet Andy Green, the ex-Met taking over as interim manager after Carlos Mendoza firing
26/06/2026-17:23 26/06/2026-17:25 חדשות New York Post דיווח
The former Met from the 2009 team is being considered as interim manager for the remainder of the season.
סיכום מאמרמינוי חדש במחלקת הניהול: אנדי גרין, לשעבר שחקן בקבוצת הבייסבול מטס מניו יורק, צפוי לקבל את התפקיד של מנהל זמני לאחר פיטורי קרלוס מנדוזה. גרין, שהיה חלק מהקבוצה שהתמודדה בעונת 2009, נמצא כעת בראש רשימת המועמדים לתפקיד המנהל הזמני עד סוף העונה. המינוי החדש מגיע לאחר תקופה סוערת בקבוצה, שהסתיימה בפיטוריו של מנדוזה. גרין צפוי להביא את ניסיונו ונוכחותו כאחד השחקנים הוותיקים כדי לייצב את הקבוצה ולהוביל אותה בשארית העונה. המהלך צפוי להשפיע על הדינמיקה בקבוצה ולהביא לשינויים משמעותיים בדרך לניהול ולתפקוד. אנדי גרין הוא המועמד המוביל לתפקיד, והקבוצה צפויה להכריז על המינוי בקרוב.