"פעלנו להסרת איום מיידי": צה"ל מאשר שתקף בדרום לבנון
23/06/2026-13:19 23/06/2026-13:30 חדשות איי 24 ניוז דיווח
"פעלנו להסרת איום מיידי": צה"ל מאשר שתקף בדרום לבנון
סיכום מאמרצה"ל אישר כי תקף עמדה של חזבאללה בדרום לבנון, במסגרת פעילות להסרת איום מיידי. הדיווח על התקיפה הגיע לאחר שצה"ל הכחיש בתחילה כל מעורבות באירוע. צה"ל מסר כי הפעולה בוצעה לאחר שהוגדר איום על כוחות צה"ל בגבול. התקיפה בלבנון באה לאחר מתיחות בין ישראל לחזבאללה, כאשר שני הצדדים מאשימים זה את זה בהסלמה. צה"ל הדגיש כי פעולותיו נועדו להגן על גבולות המדינה ואזרחיה. הפעולה האחרונה מדגימה את המשך המתיחות בגבול ישראל-לבנון. צה"ל ממשיך לפעול נגד איומים ביטחוניים בגבול, ומדגיש כי פעולותיו נועדו להבטיח את ביטחון המדינה. הידוק הפעולות באזור מעיד על המשך החשש מהסלמה עתידית. צה"ל ממשיך להיות בכוננות גבוהה.