משרד החוץ של פקיסטן: השיחות בין איראן לארה"ב יתחדשו בשבוע הבא
24/06/2026-13:43 24/06/2026-13:55 חדשות איי 24 ניוז דיווח
משרד החוץ של פקיסטן: השיחות בין איראן לארה"ב יתחדשו בשבוע הבא
סיכום מאמרפקיסטן הודיעה כי שיחות בין איראן לארה"ב צפויות להתחדש בשבוע הבא. משרד החוץ הפקיסטני מסר כי השיחות, שנערכו בעקבות המתיחות בין המדינות, ימשיכו במטרה להגיע לפתרון דיפלומטי. השיחות נערכו לאחרונה בעקבות תקיפות והתבטאויות חריפות בין איראן לארה"ב, שהעלו את המתיחות באזור. פקיסטן, שכנתה של איראן, ניסתה לתווך בין הצדדים ולתרום להרגעת המתיחות. ההודעה על חידוש השיחות מגיעה לאחר שבועות של מאמצים דיפלומטיים מצד פקיסטן ומדינות אחרות באזור. השיחות צפויות להתמקד בנושאים שנויים במחלוקת בין איראן לארה"ב, בהם הסכם הגרעין והמתיחות הצבאית באזור. חידוש השיחות מהווה צעד חשוב בדרך להרגעת המתיחות בין איראן לארה"ב. פקיסטן ממשיכה לתמוך במאמצים הדיפלומטיים לפתרון הסכסוך. השיחות הבאות צפויות להיערך באווירה מתוחה אך עם תקווה לפתרון דיפלומטי. פקיסטן תמשיך לתמוך בתהליך השלום.