נשיא קולומביה הנבחר אבלארדו דה לה אספריאלה פונה לשר החוץ גדעון סער אחרי שיחה טלפונית בין השניים :
24/06/2026-18:19 24/06/2026-19:40 חדשות אבו עלי אקספרס דיווח
תודה לך, ידידי היקר. קולומביה תשקם ותחזק את יחסיה עם מדינת ישראל כפי שלא עשתה מעולם. ישראל יכולה לסמוך על קולומביה כעל ידידה נאמנה ובעלת ברית איתנה. מי ייתן ואלוהים יברך את שתי אומותינו. נחושים למען המולדת! (A.D.L.E) ## עידן חדש ביחסים. The post http
סיכום מאמרנשיא קולומיה הנבחר, אבלארדו דה לה אספריאלה, הבטיח לחזק את היחסים עם ישראל לאחר שיחה טלפונית עם שר החוץ, גדעון סער. דה לה אספריאלה ציין כי קולומביה תשקם ותעצים את הקשרים עם מדינת ישראל באופן অভূתם. הוא הדגיש כי ישראל תוכל לסמוך על קולומביה כידידה נאמנה ובעלת ברית איתנה. השניים הביעו תקווה לשיתוף פעולה עתידי בין שתי המדינות. בכך, סללו את הדרך לעידן חדש ביחסי ישראל-קולומביה. שר החוץ גדעון סער הוא אחד הגורמים המרכזיים בקידום היחסים בין המדינות. היחסים בין ישראל לקולומביה צפויים להתחזק עוד יותר בעקבות הבטחתו של הנשיא הנבחר. התפתחות זו עשויה להביא לשיתופי פעולה חדשים בתחומים שונים. הידוק היחסים בין המדינות הוא צעד חשוב לקראת עתיד משותף. בכך, ממשיכים להעמיק את הקשרים הדיפלומטיים והכלכליים בין ישראל לקולומביה. היחסים צפויים להמשיך ולהתחזק.