אמדוקס ו-Snyk מפטרות עשרות עובדים; CyberBit סוגרת את מרכז הפיתוח בישראל
24/06/2026-16:45 24/06/2026-16:50 מחשבים וטכנולוגיה גיקטיים דיווח
אחרי שבוע שהתחיל עם כמה בשורות טובות, מגיע יום מאתגר בהייטק הישראלי. בחודש שעבר התפרסמו דיווחים ראשונים על כך שאמדוקס תצא במהלך קיצוצים חדש, במסגרתו היא עשויה להיפרד מכמה מאות עובדים בישראל. עתה מקבלים כמה עשרות עובדים מכתבי שימוע לקראת פיטורים, אולם
סיכום מאמרהייטק ישראלי: גל פיטורים וסגירות ממשיך. אמדוקס ו-Snyk הודיעו על פיטורי עשרות עובדים, כאשר אמדוקס ממשיכה בקיצוצים שנודעו בחודש שעבר. מספר עשרות עובדים באמדוקס קיבלו מכתבי שימוע לקראת פיטורים. גם Snyk, חברת אבטחת קוד פתוח, הודיעה על פיטורים. בנוסף, CyberBit, חברת אבטחת סייבר, סגרה את מרכז הפיתוח שלה בישראל. צעדים אלו מצטרפים למגמה של קיצוצים בחברות הייטק ישראליות. הפיטורים והסגירות מעידים על אתגרים שבהם נתקלות החברות בתעשייה. השינויים בשוק ההייטק הישראלי ממשיכים להשפיע על עובדים ועל פעילות החברות. הפיטורים באמדוקס ו-Snyk והסגירה של CyberBit מדגימים את המצב הקשה. התפתחויות אלו עשויות להשפיע על שוק העבודה בתעשיית ההייטק. בכך ממשיכות החברות להסתגל לשינויים בשוק.