נשיא קולומביה לסער: "הברית עם ישראל תהיה חזקה מאי פעם"
24/06/2026-17:57 24/06/2026-18:00 חדשות עכשיו 14 דיווח
שר החוץ גדעון סער שוחח עם נשיאה הנבחר של קולומביה, אבלרדו דה לה אספריאלה, ובירך אותו על ניצחונו בבחירות • הנשיא הנבחר חזר על מחויבותו לברית חזקה בין המדינות • סער הדגיש את הרצון לביסוס הקשרים לרווחת שני העמים
סיכום מאמרנשיא קולומביה הנבחר, אבלרדו דה לה אספריאלה, הביע מחויבותו לחיזוק הברית עם ישראל בשיחת טלפון עם שר החוץ, גדעון סער. סער בירך את דה לה אספריאלה על ניצחונו בבחירות לנשיאות קולומביה והדגיש את הרצון הישראלי לביסוס הקשרים בין המדינות לטובת שני העמים. הנשיא הנבחר חזר על התחייבותו לשמור על ברית חזקה בין ישראל לקולומביה, תוך הדגשת חשיבות היחסים בין שתי המדינות. השניים דנו בדרכים לחיזוק שיתוף הפעולה והידוק הקשרים בין ישראל לקולומביה. שר החוץ סער הדגיש את הפוטנציאל הגלום בשיתוף פעולה בין המדינות בתחומים שונים. הידוק היחסים בין ישראל לקולומביה צפוי לתרום לכלכלת שתי המדינות ולרווחת אזרחיהן. בכך, ממשלת ישראל ממשיכה לפעול לחיזוק קשריה עם מדינות ברחבי העולם.